marți, 19 martie 2013

Educă-ţi copilul pozitiv-Tanya Byron

Sunt un pic dezamăgită de această carte, în sensul că mă aşteptam la mai multe. Multe din lucrurile pe care le descrie autoarea le ştiam deja. Este o carte bună, merită citită, dă multe exemple pozitive despre cum să îţi educi copilul, însă aşa cum spune şi ea nu orice metodă descrisă de ea poate fi aplicată cu succes la toţi copii. Bubu al meu are mari probleme cu mâncarea, ea spune că trebuie să te joci cu copilul, să nu îl forţezi, dar cât să te şi joci, că al meu ia câteva linguri, dacă le ia şi pe alea şi apoi nu mai vrea. E un chin.

Dar am decis să îl las pur şi simplu să flămânzească, adică îl întreb o dată maxim de două ori dacă mănâncă şi apoi îl las să îi vină foame. De două zile încercăm tehnica asta..se culcă nemâncat la prânz, iar după ce se trezeşte mănâncă ceva...ceva..
Of, am nevoie de nervi de OŢEL..



5 comentarii :

  1. Ufff... n-as sti ce sa spun despre asta. Imi pot imagina cat de frustranta e situatia si ma gandesc cu spaima la vremea cand am sa ajung in aceasta postura.
    Nu pot decat sa-ti urez succes si nervi de otel. :)
    Zi frumoasa si bine te-am gasit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cartile sunt doar un fel de ghid, nu se potriveste niciuna la orice situatie si nici nu e cazul sa cresti copilul dupa o carte. Stiu sigur ca sufletul tau de mama simte ce-i trebuie si stie sa faca sa fie cum e mai bine.
    Eu vreau sa-ti spun ca e bine sa-l lasi sa ceara. Exact cum procedezi acum e bine. Il intrebi de cel mult 2 ori si e suficient. Daca nu vrea, inseamna ca nu-i este foame. Sunt copii care mananca foarte putin pana la o anume varsta. Nu stiu cati ani are copilasul tau dar cred ca atunci cand se va duce intr-un colectiv lucrurile se vor schimba. Chiar si in privinta mancarii intervine un fel de competitie intre el si ceilalti. Va manca atfel atunci :) Va fi bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine te-am gasit Andera, iti multumesc pentru gandurile bune.

    Draga Elly in curand vom merge la camin,mai dureaza pana rezolvam cu toate analizele, are aproape 3 anisori barbatelul meu, si sper ca acolo sa se acomodeze si sa inceapa sa manance mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord cu Elly. Eu am citit tot ce se putea despre copii si am aplicat ce mi-a zis instinctul ! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt de acord cu tine Foto de inginer. Si eu am citit destul de multe legat de psihologia copilului, si surpriza ce citesti nu prea se aplica la printisorul tau. Asa ca merg si eu pe ceea ce cred eu ca e bine sa fac pentru copilul meu.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...