duminică, 19 mai 2013

Prejudecăţi

Sunt atâtea în sufletul meu, atâtea gânduri nespuse. Cel mai mult în sufletul meu s-a odihnit meschină, teamă. Toată lumea îmi spune cât de puternică sunt, însă uneori nu mă simt deloc aşa. 

De cele mai multe ori respingem persoanele din jurul nostru din simplul motiv că ne este prea teamă să le acceptăm aşa cum sunt..imperfecte. 

Cum aş putea să echilibrez balanţa între ceea ce vreau eu şi ceea ce vor cei din jurul meu?

Respingem oamenii pentru că nu au aceeaşi culoare a pielii ca a noastră, aceeaşi religie, aceleaşi gusturi? Oare este normal? 
Şi dacă o astfel de persoană cu o culoare diferită de a pielii noastre..poate fi chiar jumătatea noastră şi noi dăm cu piciorul la o astfel de şansă?

Oare ce contează în viaţă? Ceea ce simţi? Ceea ce vrei? Sau ceea ce ar putea să creadă oamenii de alegerea ta?

Cert este că îmi e frică. E o teamă imensă în mine, îngropată într-o singurătate şi mai acerbă. Nu ştiu ce să fac şi încotro s-o apuc. 

Mi s-a spus că afişez o indiferenţă, uneori sora cu gheaţa, însă nu e aşa, în sufletul meu se nasc vulcani, nedumeriri, vise, dorinţe de cele mai multe ori neîmplinite.

Îmi este teamă!




5 comentarii :

  1. Cred ca e important ceea ce simti ca vrei tu, pentru ca ceilalti inevitabil vor trebui sa accepte ceea ce esti tu, nu niste aparente.
    O saptamana plina de evenimente fericite iti doresc, despre care sa ne povestesti sper aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori nu stiu daca e atat de important ce simtim, traim intr-o lume mult prea rea. Sper sa fie o saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te contrazic! Este foarte important ceea ce simti tu, Tina are dreptate! Iti doresc si eu o saptamana frumoasa si lui Bubu la fel, si sanatate! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai stiu ce simt si ce vreau, am o perioada asa agitata, sunt atat de ingrijorata pt baietelul meu! O saptamana cat mai linistita si tie!

      Ștergere
  4. Cred ca e destul de putin importanta judecata lumii.
    Daca tu simti ca ceva e bine pentru tine...inseamna ca e bine :)
    Sper sa depasesti cu bine si curand aceste momente de framantari.
    O saptamana buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...