duminică, 30 iunie 2013

Suflet de femeie

Să fii la modă astăzi e atât de uşor, dar oare ce este moda? Moda cu siguranţă a devenit un moft, însă e fashion ceea ce te face să te simţi bine.


,,Mda...se privi Elena în oglindă, ascultând la radio ultimele cuvinte ale prezentatorul despre modă. Puţin ruj, aa. să nu uit rimelul, şi mai ales un pic de culoare în obraji nu strică. ’’
Era mulţumită de felul în care se aranjaze pentru marea întâlnire cu Cosmin. ,,Hmmm, oare îmi va putea citi în ochi toată dragostea ce i-o port? Oare voi putea să-l privesc în ochi fără să mă ruşinez toată? ’’
Era îndrăgostită, mai îndrăgostită decât a fost vreodată, îl iubea, cu pasiune şi dăruire de ceva vreme încoace, poate de când se ştia.
Era o zi superbă de mai, iar Elena se plimba pe faleza Dunării. Dunărea se oglindea tainic în ochii ei albaştii, iar soarele zâmbea firav dintre nori suficient cât să facă din acea zi una perfectă pentru plimbat. În timp ce păşea alene pe faleză, Elena se gândi să-şi caute în geantă mica ei agendă unde îşi nota gândurile, unde mai scria câte o poezie. Nu era o geantă prea mare, suficientă însă cât să cuprindă în ea toată viaţa ei..aşa cum îi plăcea ei să creadă..cheile de la apartament, agendă, telefonul mobil, trusa de farduri, şerveţele, şi vreo câteva chestii inutile. Într-un buzunar ascuns, stâteau nelipsite petalele unui trandafir, pe care Cosmin i le dăruise cândva pe când ei erau doar doi şcolărei de clasa a II-a. Geanta aceasta era atât de plină de secrete, ca şi sufletul ei. Pe când scotocea în micuţa geantă roşie, un copil trecu în fugă, şi îi răsturnă geanta cu tot ce se afla acolo.

,,O, nu, azi chiar nu e ziua mea norocoasă’’, îşi spuse ea, privind cum săculeţul cu petalele de trandafiri stătea răsfirat pe asfalt printre lucrurile ei.
,,Dă-mi voie să te ajut, se auzi o voce cunoscută de bărbat. Copiii acestia..îi spuse Cosmin.’’
,,Da,nu face nimic’’ reuşi Elena să răspunda, ruşinată că el avea să vadă săculeţul ei cu trandafiri, şi agenda cu poezii.

,,Îţi mulţumesc, Cosmin pentru ajutor’’, şi plecă să se ridice, însă băiatul o prinse firav de mână şi îi spuse: ,,Ştii poţi spune multe doar privind geanta unei femei, însă atunci când îi vezi şi conţinutul e ca şi cum ai pătrunde într-o cameră secretă a feminităţii, iar ceea ce am văzut mi-a plăcut. Geanta ta e delicată asemenea ţie, e plină de parfum, de poveste, de poezie’’..şi uite aşa unul lângă celălălt păşeau timizi sub soarele de mai care le zâmbea ştrengăreşte.


Elena se mai uită încă o dată în oglindă. De pe umerii ei, nu lipsea geanta ei roşie, plină de secrete, cea care purta înăuntrului ei nu doar toată viaţa ei,ţi săculeţul plin de petale de trandafiri, ci şi o nouă filă de dragoste.


Mă joc şi eu cu cuvintele, cu proza, şi particip uite aşa la Concursul organizat de REEIJA, magazin online ce oferă genţi din piele. 


10 comentarii :

  1. Romantica tare povestea ta! Ce frumos ar fi sa fie toate povestile de dragoste cu happy end!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, e cam siropoasa, nu? Dar si a ta e faina! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Povestea este frumoasa, chiar daca este asa cum spui "siropoasa", dar ce ne-am face noi femeile fara romantism? :))
    Sa ai bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. idila pt o geanta pretioasa! :)
    succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am îndrăznit şi IO să citesc secretele femeilor. Mi-a plăcut ce şi cum ai scris.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sublima si incantatoare poveste!Sa-ti fie seara bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Romantica, intr-adevar, povestea :)
    M-ai facut sa merg pe site-ul cu posete si mi-au atras atentia cele handmade. Foarte frumoase insa tare micute.
    Bafta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos ai scris, sper sa castigi geanta mult dorita, meriti din plin! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta poveste! Am inceput cu aceasta postare sa urmaresc in continuare ce scrii.Succes !

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...