luni, 21 octombrie 2013

Caută să ajungi un soare

De foarte multe ori când intru pe blog, uitându-mă la numărul de persoane care îmi vizitează blogul constat că foarte multă lume citeşte articolul despre cel mai bun alergolog din România, şi sincer îmi creşte inima ştiind că poate acel articol este de ajutor cuiva. Mie personal, dna doctor Carmen Bunu mi-a readus liniştea şi sănătatea fiului meu.

De aceea, azi, vreau să încep ziua cu dreptul, şi să cred că fiecare gest al nostru contează, fiecare vorba bună poate aduce un zâmbet cuiva, fiecare zâmbet poate vindeca răni..

Eu văd viaţa ca un carusel, ca o roată care se tot învârteşte, trecem şi prin bune şi prin rele, dar trebuie să avem grijă ca uneori, lucrurile rele pe care le-am făcut se întorc inevitabil asupra noastră. F.M Dostoievski spunea ,,Caută să ajungi un soare, şi atunci are  să te vadă toată lumea''.

Să încercăm să luminăm din când în când şi viaţa celor din jurul nostru, şi aşa o să ajungem mai aproape de soare.


Acest articol participă la Bună dimineaţa soare cu bunăvoinţa Iulisei!


8 comentarii :

  1. Acum mi-am reamintit ca asa am intrat pentru prima data la tine pe blog.Ai facut o treaba buna ,la fel si Doamna Doctor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a facut mare placere sa citesc descrierile tale!
    Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Numai bine ,iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos articol ,felicitari si o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar o mami poate scrie, gandi si simti astfel! Bube e un fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos ai inceput saptamana! Asa sa iti mearga, luna intreaga, si tot anul pana la sfarsit! Bucurii si buna dispozitie sa ai si sa daruiesti, zilnic!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna dimieata si tie.
    Un inceput de saptamana cat mai fain!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos ceea ce-a spus Dostoievski. Si adevarat.
    Sa ai o saptamana plina de soare, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. daca numai unei singure persoane i-a folosit, misiunea este indeplinita!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...