sâmbătă, 26 iulie 2014

Cei 4 mustăcioşi :)

V-o mai aduceţi aminte pe KIKI ?
Kiki a crescut şi uite că a devenit mămică. Aşa că ne-am procopsit cu: 

1. CEA MAI FRUMOASĂ URÂTA PISICĂ DIN CÂTE AM VĂZUT


O cheamă ,,NEGRUTZA'' se subînţelege de ce :)


2. CEL MAI ,,FLĂMÂNJIOS'' MOTĂNEL PE CARE L-AM VĂZUT :)

A fost vedeta acestei postări.
Nu ne-am gândit la un nume..dar GARFIELD ar fi cel mai indicat :))

3. CEA MAI SPERIOASĂ MOTĂNICĂ


Deabea am reuşit să o prind în poză.

În concluzie, avem 3 pisoi super simpatici şi drăgălaşi pe care îi adorăm. La început, au fost tare sălbăticuţi pentru că îşi petreceau veacul prin şopru, până când am venit eu cu Bubu şi i-am scos la ,,domesticit'' şi giugiuleală.

O să-l păstrăm doar pe Garfield, pe fetiţe vrem să le dăm, să le găsim familii iubitoare.

Minnie, ce zici îţi trimit unul în Olanda?



FAMILY GROUP :)

8 comentarii :

  1. Ce gramada de ghemotoace!!! Norocul tau ca scapi de soareci...si vrabii!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragalasi sunt! :) negruta este o frumoasa! daca nu o vrea Minnie, trimite-o in Augsburg! :))
    o duminica placuta in continuare sa ai, Ella draga!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubesc pisicile tare mult..... ♥
    Daca crezi ca ai cum sa le trimiti eu le iau pe toate! ツ
    pupici si merci ca te-ai gandit la mine!
    Mama - Minie ツ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac tare mult, ti le-as trimite pe toate cu tot dragul, pacat ca esti asa departe. Intotdeauna ma gandesc la tine, pupici, mami draga!

      Ștergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...