miercuri, 30 iulie 2014

What's up, Doc?





POSTAREA PARTICIPĂ LA MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE


9 comentarii :

  1. Sunt frumosi...
    s-aveti o zi de miercuri placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragutei sunt micutii blanosi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde ai iepurasii astia pufosi ?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Să ai o zi frumoasă și liniștită, demnă de o MFC.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum o saptamana am primit de la fiica cea mare un iepuras alb din plus :)) L-am pus in pat, intre perna mea si a sotului si radem, ca iata, am ajuns la maturitate sa dormim cu jucarioara :)))
    Sper ca in cazul iepurasilor fotografiati de tine, doctorul a spus ca " all is't alright!" :))

    RăspundețiȘtergere
  6. hahahaha :))) draguti foc! dar stii care e primul gand ce-mi vine in minte? am fost intro vara la o pensiune, in gradina aveau iepurasi, am fugit repede la casuta lor si.....m-a izbit un miros naspa de a crezut ca pic jos! :))))

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...