duminică, 10 august 2014

Rechizite ieftine pentru copii

Când eram mică, în cartier la noi era o librărie cu de toate. Îmi plăcea nespus de mult să pierd timpul pe acolo,să mă holbez la minunăţiile care erau acolo, pentru că aveau tot felul de caieţele, agende, pixuri.. Probabil încă de atunci..mustea în mine un viitor cadru didactic. Aveau atâtea chestii drăguţe, de la felicitări muzicale, la creioane, gume parfumate de îţi venea să le mănânci...jurnale cu cheiţă..Vai, şi acum visez la una astfel de jurnal, măcar aşa de frumuseţe să-l ţin.

Şi astăzi sunt la fel de încântată de librării, mai ales că descoperi mereu lucruri noi. S-au inventat atâtea şi atâtea lucruri în materie de papetărie, chiar şi caietele nu mai sunt ca pe vremea când eram eu şcolăriţă.

Vă mai aduceţi aminte de celebrul indigo? Ah..câte desene la biologie nu copiam cu el, câte desene de tot felul nu copiam, că de atunci nu existau imprimante să scoţi orice vrei, şi când vrei, şi cum talent artistic nu prea am..era musai să ai aşa ceva în ghiozdan..Mi-ar plăcea să mă mai joc puţin cu indigoul...

Acum totul a evoluat, aşa că am găsit un loc special unde găsesţi papetărie şi birotică la doar un click distanţă.Poţi naviga prin magazinul lor online cât vrei, fără să te doară picioarele...Comanzi online şi produsele îţi sunt livrate acasă.Simplu, nu?


Ştiţi acele bileţele de hârtie pe care le vedem prin reclame sau filme de le lipeşte soţia pe frigider ca să îi amintească soţului câte minute trebuie să ţină mâncarea la microunde? 

Aceste notesuri autoadezive mi se par din ce în ce mai folositoare, mai ales că uit mai mereu ce am de făcut, aşa că o îmi las bileţele lipite de colo colo prin casă cu ce mai am de făcut :))
Sunt şi drăguţe, ar fi perfecte ca recompensă pentru Bubu când face o faptă bună, sau chiar la grădi la picii mei. Sau aş putea să le lipesc pe frigider, să-i amintesc soţului meu că îl iubesc mult, mult, de tot...

La cumpărături de 80 RON, transportul e gratuit, aşa că în curând începe şcoala, e util să ştim de unde putem alege rechizite pentru copii noştri.


Un comentariu :

  1. Articolul acesta m-a purtat cu zeci de ani in urma, la vremea cand imi placea sa am caiete frumos invelite in coperti colorate si penar bine organizat (pana in cls a -VIII-a, apoi avem un caiet "universal" un creion si un stilou).
    Si azi imi place sa cumpar rechizite. :) Imi amintesc bine foile de indigo dar si hartia de calc, ambele utile mai ales pentru traforaj sau piragrovura, dar si pentru tipare la haine (calcul si hartia milimetrica). Cu "notesuri" colorate imi "impodobeam monitorul si biblioteca si masa dar... cred ca am nevoie de unul pe care sa-mi scriu, mare: "Citeste biletelele!"
    Mai amintesc pensulele, blocurile de desen si culorile... Ma opresc, pentru ca ma ia pofta de desenat!
    Numai bine! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...