vineri, 8 august 2014

Vacanţe de vis

Sunt multe oraşe, multe locuri pe care aş vrea să le vizitez atât în ţară, cât şi peste hotare. Încă visez să câştig la LOTO şi să cutreier toată lumea aceasta. Să îmi iau un concediu de un an, şi să uit de toate problemele, să îmi iau iubiţii:soţul şi băiatul şi să plecăm într-un concediu de un an pe mapamond. Sună bine, nu?

Unul dintre locurile în care aş vrea să ajung one day e Antalya, un oraş din Turcia care îmbină idealul meu de vacanţă: mare şi soare cât cuprinde. Ceea ce mă încântă la turci (din ce m-am documentat) e faptul că au servicii ireproşabile şi totul e all inclusive. Sunt pasionată de cultura lor, mai ales că sunt fana serialului Suleyman Magnificul, aşa că dacă tot aş ajunge în Turcia, n-aş putea să ratez Istanbulul.



Să nu vă mai spun de Paris cu turnul Eiffel, cu celebrul muzeu ,,Louvre'' care este cel mai mare muzeu de istorie şi artă din Franţa unde o poţi vedea pe zămbăreaţa Mona Lisa, şi la final aş completa cu o plimbare pe Sena.Hmmm..deja visez prea mult, aşa-i?Am o prietenă care a fost în Paris şi a spus că este o experienţă pe care ar mai repeta-o, deşi i s-a părut că francezii sunt cam posaci.Oare de ce?


Aşă că francezilor le-aş recomanda următoarea destinaţe, să se mai destindă puţin.Ce spuneţi dragii meu, de Mallorca, Spania? Cu soare şi multă apă..de vis.Mallorca este cea mai mare insulă spaniolă şi este un adevărat paradis, în partea de nord a insulei puteţi explora frumuseţile naturii (unele încă neatinse de om). M-ar încânta să merg într-un astfel de loc izolat de lume, din când în când avem nevoie de izolare totală!!!


Un loc de vis pentru mine este şi PRAGA oraşul care îmbină multă istorie, cu peisaje superbe, munte, apă, dealuri şi mult romantism. Din recenziile pe care le-am citit pe net, oraşul merită văzut.

Mai multe oferte ieftine de călătorit cu avionul găsiţi aici.
Firma este acreditată ANAT şi puteţi achiziţiona 



Întrebarea mea este:

Care este locul de vis în care aţi vrea să vă petreceţi concediul?

2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...