marți, 30 septembrie 2014

Imunitate din puterea plantelor


Cei care mă citesc de ceva vreme ştiu de problemele de sănătate pe care le-am avut cu copilul,totul din cauza unui fond alergic şi a imunităţii scăzute.
Săptămâna trecută, din nou Bubu mi-a răcit. Am ajuns cu el la urgenţe pentru că avea febră 39, şi nu îi scădea sub nicio formă cu tot cu antitermicele luate şi împachetări cu oţeţ. Norocul a fost să nimerim o dna doctor pe care întâmplător soţul meu o cunoştea, care ne-a liniştit instantaneu şi ne-a asigurat că e doar o viroză şi că va trece fără antibiotice.
Ne-a explicat că uneori antibioticele fac mai mult rău decât bine şi pe lângă un Panadol şi un Tantum verde pentru gât, ne-a recomandat cu căldură produse Dacia Plant. Nu eram străină de aceste produse, chiar am folosit de la ei antitusive şi siropul Imunostimulent. Dna doctor ne-a explicat că în viroze cheia vindecării e o hidratare foarte bună şi un suport de vitamine. Pot spune că a doua zi, i-a trecut copilului, nu a mai făcut febră, i-am mai dat 2 zile Panadol şi atât. 

Siropul Imunostimulent din gama Îngeraşul conţine doar ingrediente naturale şi este indicat în gripe, viroze, bronşite, deoarece întăreşte organismul slăbit al copiilor.




Dna doctor ne-a recomandat să mai facem o cură de 30 zile mai ales că a început sezonul răcelilor.

Noi am folosit şi astă primăvară siropelul şi am fost mulţumită. 


Din experienţa mea şi lungile vizite pe la medic, am ajuns la concluzia că:



-nu orice răceală se tratează cu antibiotice.

-la noi bronşitele şi bronşiolitele se tratează cu antibiotice,ceea ce este total greşit..În străinătate nu se dau antibiotice la greu ca la noi, cred că în România medicii vor să fie acoperiţi şi dau preventiv aceste antibiotice, sau nu au auzit şi de medicina aleopată, bazată pe produse naturiste.
-antibioticele distrug flora intestinală. Distrugând flora intestinală sau afectându-o, automat copilul va fi predispus la diferite boli, deoarece până la 7 ani, copilul are imunitatea citez o dna doctor ,,în burtică''.


În ultima vreme am apelat la tratamente naturiste, pentru a întări imunitatea copilului meu. Luând mereu antibiotice, nu l-am făcut mai rezistent împotriva bolilor. Ca mămică începătoare te panichezi, şi repede îi dai un antibiotic, dar în timp m-am mai călit şi nu mă mai reped să îi dau antibiotice, încerc cu ceva uşor, produse naturiste, şi dacă e cazul la sfatul medicului dau antibiotice . 


Din gama produselor naturale, am mai folosit siropul Koflet de la Himalaya, sirop antitusiv doar din plante şi miere cu care am scăpat la propriu de o tuse ce nu ne dădea pace.


Strămoşii noştri nu luau medicamente, ci apelau la puterea plantelor, la natura pentru a găsi leacul unor afecţiuni. Cu atâtea chimicale din aer, din mâncare, am ajuns la concluzia că sănătatea trebuie protejată, şi acest lucru se face prin întoarcerea la natura, prin consumul de alimente de la ţară, prin consumul de produse naturiste, printr-o alimentaţie bogată în fructe, legume, lactate, mişcare şi să nu uităm de echilibrul emoţional. Fără dragoste, nimic nu e!!!




5 comentarii :

  1. O să cumpăr şi eu siropelul-minune. Nici noi nu i-am dat micuţei antibiotice. Doar Panadol, Tantum şi chestii uşoare.

    Numai bine şi bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu ma tratez nimic cu antibiotice de aproape 10 ani. Am dezvoltat o alergie la ele si de cand am ajuns ultima data in spital, m-am lecuit, le-am lasat deoparte si am incercat alternativele. Din fericire nu am avut pana acum(si sper sa nici sa nu mai am!) nevoie de ele asa ca nu le duc lipsa. Alternativele naturale, folosite pe termen lung, pot face organismul sa se obisnuiasca, cu ele si sa faca o treaba mai buna decat clasicele pastile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar un sfat. În primăvară puteţi face o cură cu salată de leurdă. Cică e cel mai bun antiviral local.

    RăspundețiȘtergere
  4. De obicei, antibioticele sunt recomandata doar in caz de forta majora. Cel putin pentru cei mici... Eu , datorita sotiei mele care este asistent medical pediatru, am avut mare noroc cu fiica-mea. Tratamente cu antibiotice in cazuri rare. Ceaiurile din anumite plante dadeau de multe ori randament in imunitate si metabolism. Asta o simtim si acum ( pe pielea noastra) , cand are 12 ani... Energie la maxim...

    RăspundețiȘtergere
  5. Septilin fiind pe baza de plante am luat si in perioada virozei si dupa pentru intarirea imunitatii si anti recidive. Am refuzat antibiotice si m-am tratat cu parasinus si sirop cu propolis. Ceaiuri cu ghimbir, lamaie si miere.
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...