marți, 14 octombrie 2014

Epilarea definitivă


Toamna nu-i ca vara, vorba lui Vanghelie, se ştie!! Femeile acordă o importanţă deosebită îngrijirii personale, dar ce te faci când vine toamna? Lenea îşi spune cuvântul şi renunţăm la epilat până o da căldura, adică la primăvară sau vară?

Există 3 variante:
1.Dacă ai iubit sau soţ, cu siguranţă nu vei aştepta nici primăvara, nici vara, căci doar nu o să apari ca o gorilă păroasă în faţa iubitului, no?
2.Dacă eşti single, vor mai trece perioade când vei lăsa părul să crească în voia lui.
3. Indiferent dacă eşti single sau nu, nu îţi place să te neglijezi.

Dragele mele bloggeriţe la ce punct vă încadraţi?

Eu recunosc că mă învârt între punctele 2 şi 3. Sunt perioade când port mai mult pantaloni, şi îmi e greu să pun epilatorul electric pe picioruşele mele sensibiloase, dar nu las să treacă o perioadă lungă de timp, pentru că îmi place să port şi fuste şi rochii chiar şi în sezonul rece.

Nu sunt fan epilat cu ceara, nu m-am epilat niciodată cu ceară, însă m-ar tenta o epilare definitivă, astfel aş scăpa de o grijă în plus şi aş fi mereu îngrijită.

Acest aparat de epilat  se bazează pe tehnologia HPL(Home Pulse Light) adică este un dizpozitiv pe bază de lumină pulsată. Acest epilator generează lumină, lumina ajunge în interiorul firului de păr şi este absorbită sub forma de căldură, acest lucru încetinind procesul de creştere al firului de păr. Este un dizpozitiv recomandat de medicii dermatologi. Se poate folosi pentru zona inghinală, picioare, braţe, faţa, spate sau piept, deci se poate utiliza atât de bărbaţi, cât şi de femei.
Tot mai multe persoane aleg să se epileze definitiv prin această metodă simplă şi nedureroasă.


Eu aş apela la un astfel de epilator, pentru că epilarea cu lama, cu ceara, sau chiar cu epilatoarele electrice oferă rezultate pe termen scurt, să nu mai vorbim de cât de dureroase pot fi unele dintre ele, aşa că aş vrea să scap definitiv de această grijă.


VOI CE AŢI ALEGE EPILARE TRADIŢIONALĂ SAU EPILARE DEFINITIVĂ?

Un comentariu :

  1. Hm, foarte tentat acest aparat, nici pretul nu e exagerat daca chiar isi face treaba. Da, eu sunt pro epilare definitiva.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...