duminică, 30 noiembrie 2014

Să fii Moș e lucru mare!!!


,,Mami, mami, vleau și ăta..îmi arată fiu-meu în pauzele publicitare de la desene.
Mami, mami, vleau și pe ata.E cu lechini(rechini), mami, ute, vezi, wowwww.Mamiiii, ute, vezi...''

Uite așa, o ține timp de 5 minute cât țin păcătoasele pauze publicitare, care îi tentează pe copii la maxim și pe părinți îi sărăcesc la propriu :)) Dar ce să faci, așa este când ai copil, vrei să îi oferi tot ce e mai bun și mai frumos în lume.


Tot uitându-mă și eu la aceste reclame, am văzut că majortitatea sunt de la bestkids.ro. Iar pentru că Moș Nicolae vine cu pași repezi,trebuie să mă documentez serios și eu ca să îl ajut pe Moșul să vină cu ceva deosebit și frumos pentru cerșetorul de fiu-meu :)))Spun cerșetor, pentru că mereu cere câte ceva, am impresia că el crede că sunt un soi de bancomat pe 2 picioare :))

Vă spun sincer, că de când cu frigul de afară, stăm mai mult timp în casă și trebuie să îi ocup timpul cât mai mult, pentru că Bubu meu are o energie fantastică,zici că e proiectat cu Superman.

Mă gândeam la un cort, de ce un cort? Pentru că un copil de la 4 ani, începe să se joace și mai mult jocurile de rol, în care își imaginează că e pirat, prinț, erou sau orice alt personaj vrea el.Îmi amintesc ce plăcere era pentru mine să îmi pun un cearceaf între două scaune și să intru acolo să mă joc cât e ziua de lungă.Pe vremea mea nu erau corturi, așa că improvizam.

Cortul Manny Iscusitul mi se pare interesant, îi va pune copilului imaginația la contribuție și să vezi joacă pe capul lu fiu-meu.


Buun, deci cortul ar fi o variantă, dar al meu fiu e pasionat de mașini cu ,,telebomanda'' ...cu telecomandă adică, așa că e musai ca unul din moși, eventual amândoi să vină cu o mașină,sau mai multe.

Ce spuneți de o Mașină Audi Q5 în miniatură desigur,mai ales că dacă e vremea mai frumoasă puteți merge și în parc și o puteți etala pe acolo?

Orice variantă ați alege pe bestkids.ro găsiți jucării și jocuri și astfel veți îndeplini visul copilului vostru. Pentru că ce e mai frumos pentru un copil decât să primească o jucărie? 

Copilăria e cel mai frumos dar pentru copii, iar voi, părinți păstrați-l mereu în suflet.



4 comentarii :

  1. Cortul este o idee super! cred ca fiul tau va fi deosebit de fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm sa le trimit si eu linkul parintilor mei:)) Ce? Si eu sunt tot un copil, mai mare, dar tot copil, si Mosul vine la toti copiii,nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ii cumperi de acum masina Audi...cand o fi mare ii cumperi un parc auto :))))

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...