vineri, 19 decembrie 2014

De ce și de unde ne cumpărăm termopane?


Am crescut într-un apartament cu 3 camere, într-o zonă destul de liniștită a orașului meu, într-un bloc nou, dar construit pe timpul lui Ceașcă.

Toate blocurile comuniste sunt sublime, deosebite, dar tâmplăria lasă de dorit. Mi se părea că geamurile erau de decor. De ce spun asta, păi, camera mea fiind pe Nord, iarna, crivățul sufla ca-n codru de ziceai că e Antarctica, mai lipseau pinguinii și decorul era complet. Caloriferele și ele comuniste nu mai făceau față, iglu curat era aici. Să nu mai spun, ca atunci când am crescut, verile erau o corvoadă pentru că fiind un cartier nou cu mulți copilandrii, aceștia, stăteau în fața blocului și urlau de mama focului până târziu în noapte, spre disperarea mea și a câtorva pensionari.


Geamurile comuniste au fost un chin, mult timp pentru mine din următoarele motive:

1.Iarna era prea frig în cameră, la o furtună mai puternică aveam impresia că ne ia cu totul din cameră.
2. Vara era prea cald.
3.Auzeam orice zgomot de afară.


Slavă Domnului că s-au inventat termopanele, și acum vreo câțiva ani, mi-am pus termopane în camera mea. Prețul bun, cei de plusconfort au fost foarte receptivi și prompți, montajul de calitate,geamurile trainice. De atunci, camera mea a devenit un adevărat rai. Am scăpat de chițăielile copiilor de afară, sincer, nici când plouă afară nu se mai aude. Temperatura a crescut considerabil în anotimpul rece, nu mai bate niciun crivăț sau vânt de vest prin camera, iar vara se simte că e mai răcoare.


Nu îmi imaginez viața fără termopane din următoarele motive:


1. Izolează fonic perfect, nu se mai aud zgomotele supărătoare de afară. Cu geamurile comuniste, de la etajul 3 auzeam ce vorbeau cei de pe stradă opriți în dreptul geamului meu.Țin la liniștea mea, așa că acest motiv e cel mai important.
2. Pentru că sunt solide și etanșate perfect, frigul nu mai pătrunde în cameră, astfel se face economie și la căldură, pentru că nu se mai pierde căldură ca prin crăpăturile geamurilor comuniste, și în cameră este o temperatură constantă.
3. Sunt perfecte atunci când ai copil mic, pentru că se pot rabata, iar un copil mic, nu va avea puterea să deschidă un geam termopan,și se vor evita astfel eventualele accidente.
4. Vara, nu pătrunde căldura.
5.Sunt rezistente, nu se sparg.Am avut surpriza ca o dată să las geamul comunist la bucătărie deschis și fiind curent în casă, geamul a crăpat pe jumătate. Cu geamurile termopane nu ai astfel de surprize, le-a testat fiu-meu care e expert în trântit uși :))
Cei de la Plus Confort vă oferă prețuri de producător și montaj de calitate și calificare,apelați la ei cu încredere.



6 comentarii :

  1. Ghizdavu iuliana simona ;mi-a placut mult articolul tau ,exact asa se intampla si la mine pe vremea cand nu aveam termopane,sunt foarte multumita cu geamurile termopan pe care le am acum deoarece si eu le-am schimbat pe cele vechi

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe vremea geamurilor cu toc de lemn imi blestemam zilele. Pe langa faptul ca vantul facea cam ce voia cu ele, mai trebuiau chituite si vopsite.
    Atunci cand au aparut termopanele, am "sarit" pe ele fara sa stau mult pe ganduri.
    Cea mai buna alegere, mai ales intr-un oras zgomotos.
    Dupa ce le-am instalat, am dormit mult mai linistit noaptea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am trait aceleasi experiente pe vremea comunistilor! Termopanele au fost o mare inventie in constructii, au rezolvat multe probleme.

    RăspundețiȘtergere
  4. Termopanele sunt intr-adevar de nelipsit din orice casa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu nevoie de termopane pentru ca bate vantul in casa ca pe camp si in plus cand doarme Dragos se gaseste cate un vecin sa claxoneze cu spor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaa, da, termopanele m-au salvat de la migrene, mai ales ca stau chiar la strada principala si masinile circula intr-o veselie zi si noapte. Buna inventie!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...