miercuri, 17 decembrie 2014

Mos Craciun cumpara de pe babytrend.ro


Nimic nu se compară cu bucuria sinceră, nedisimulată a copiilor atunci când primesc un cadou. Copiii sunt cei mai sinceri când vine vorba de exprimarea emoțiilor, ei nu pot minți, ei spun ceea ce văd și simt într-un mod atât de real și firesc. Noi, oamenii mari avem multe de învățat de la copii, iar meseria mea îmi oferă atâtea beneficii, pentru că zi de zi mă pot bucura și eu alături de prichindeii mei de lumea frumoasă a copilăriei.

Acum vreo 2 săptămâni și ceva, am fost martora bucuriei copiilor atunci când au văzut primii fulgi de nea pe anul acesta. Doamne, ce fericiți erau, nici nu vroiau să doarmă, ar fi ieșit afară și s-ar fi jucat cu zăpadă.Mulți au spus că părinții lor nu le-au cumpărat săniuțe. Le-am spus că vom face o scrisoare Moșului și îi vom spune ce își doresc copiii:

,,Dragă Moșule,
Copiii de la grupa iepuraților
Își doresc mult
să le aduci  saniute
Să știi că au fost cuminți
Întreabă-i și pe părinți.
De nu poți să ne aduci săniuțe
Te rugăm să vii cu orice vei vrea.
Noi, te așteptăm să vii cu mare drag.

Semnat, grupa Iepurașilor''


Cu siguranță, Moșul va veni la ei și la orice copil cuminte. Dacă Moșul intră în pană de idei,sau cumva spiridușii lui nu mai termină de meșterit jucării,  îi spun eu că pe babytrend.ro găsește multe jucarii pentru orice copil.

Chiar și eu mă gândesc că Moșul va fi destul de ocupat,așa că îl voi ajuta cu o comandă la acest garaj cu 3 nivele, cost transport 10 lei, ajunge vineri, 19 decembrie.


Băiețelul meu e înnebunit după mașinuțe așa că vrea tot ce e legat de mașini, și cu atât mai mult seturi ca cel de mai sus, cum vede el la tilizor(televizor).

Dragi părinți, bucuria de a fi părinte nu se termină niciodată, dar e cu atât mai mare cu cât copiii noștri încă mai cred în magia Crăciunului. Ajutați-l pe Moșul să creeze atmosfera frumoasă, căci fără să ne dăm seamă copiii noștri cresc, și odată cu ei se pierde din naivitatea lor.

Îmi doresc ca fiul meu să creadă cât mai mult în Moș Crăciun, pentru că nimic nu se compară cu exaltarea pe care copiii o simt atunci când sub brad găsesc cadouri de la un Moș bun care se gândește la toți copiii lumii și vine în fiecare an pe o sanie fermecată trasă de reni.

2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...