luni, 22 decembrie 2014

Scopul vietii



Vin sărbătorile, nu îmi doresc decât o casă a mea și multă liniște. Iar liniștea nu o pot dobândi decât având casa mea.Se pare că unii oameni reușesc să îți strice echilibrul interior, iar când atacul vine de la persoane dragi, durerea e și mai mare.

Pare un vis îndepărtat casa mea, un vis pe care sper ca Bunul Dumnezeu să mi-l îndeplinească într-o bună zi. Nu îl rog decât să mă ajute să obțin un credit și să fiu sănătoasă să îl pot plăti din munca mea.

Acasă nu mai e acasă pentru mine, locul în care am crescut e pentru mine un front de război, în care sunt mereu atacată.




Viața mea are un scop. Scopul e să fiu sănătoasă și eu și cei dragi mie pentru a-mi realiza visul: O CASĂ A MEA! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...