vineri, 2 ianuarie 2015

Rebelion 2014

Nu știu de ce, dar anul acesta, ca și în anii trecuți, revelionul a fost un fel de rebellion, căci pentru o oră și ceva, cartierul meu s-a transformat parcă într-un sediu terorist, de zici că Israelul se mutase la noi în România. Sincer, nu am înțeles rostul acestor petarde, dar ce petarde...că erau bombe în miniatură, de se zdruncinau termopanele și aruncate în continuu de la ora 10, până pe la 1, 2 dimineața la intervale regulate de îți era mai mare dragul. Pe bune?? La un moment dat am am avut impresia că a sărit un bloc în aer, la cât de tare a fost bubuitura. Zău că nu am înțeles rostul acestor petarde absolut ilegale și periculoase. Nici nu m-am uitat la TV, căci cu siguranță, puști tembeli sau mai mari, au suferit din cauza lor.


Ce nu am mai înțeles a fost rostul caprelor....da, veneau câte 5-6 pe zi, 2 în același timp, și făceau zgomot și țipau din când în când ța, ța căprița, ta..până când vreun milostiv le dădea ceva bani.Mai nou, unul dintre grupuri avea o vuvuzelă pe care o folosea din plin, la ore matinale, de îți venea să îi arunci cu ceva în capul vuvuzelistului  fix de la etajul 3, și nu, nu cu bani,eventual cu ceva contondent.


sursa acru.ro






11 comentarii :

  1. trist... într-adevar trist! în fiecare rând se simte adânca tristete...

    RăspundețiȘtergere
  2. Carmen a spus tot ce se poate spune in cuvinte putine...

    nu te cunosc si nu-mi permit sa-ti dau sfaturi dar...trebuie, trebuie sa rupi bariera acestei tristeti, a acestei singuratati in care pare ca te afunzi ca intr-o mlastina...
    deschide orice usa si vezi ce se afla in spatele ei si nu uita micutul tau e acolo, tristetea ta va fi si a lui, bucuriile tale il vor inveseli si pe el...
    curaj!
    te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu speranţa că anul nou va fi mai bun decât bătrânul 2014, îţi trimit o mie de urări de bine însoţite de îmbrăţişări şi îţi urez un An Nou Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Ella!
    Îmi pare rău pentru tine,acum s-au terminat și sper ca la
    anul să nu mai ai probleme!
    Un An Nou fericit și plin de bucurii!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmmmm... :) Am făcut o postare despre "singurătatea" asta pe blogul de la care ți-am dat adresa, este la mine în profil, m-am îndurat și l-am pus...:))) Dacă îți trăiești viața cu grijă și ai un sfătuitor bun în umbra ta, poți să previi astfel de lucruri neplăcute.

    La mulți ani! Și să depășești momentul, 2014 a fost un an nereușit pentru toți! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. din pacate nu scapam de astea in nici un an.la multi ani ella tie si baietelului tau!

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi pare tare rău că ai fost atât de tristă. Singurătatea este greu de purtat...
    te-mbrăţişezb cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc tuturor pentru ganduri.Voi fi bine, taras,,grapis viata merge inainte!

    RăspundețiȘtergere
  9. E prima dată când aterizez pe blogul tău... și tot prima dată când observ "războiul" de revelion. :) Poate până anul ăsta nu am fost atent la artificii, dar mie mi-a adus aminte de revoluție. Se "împușcau" vecinii într-o veselie. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Subscriu la cele spuse de tine. Nici eu nu vad rostul petardelor in toata perioada sarbatorilor. Pentru mine a fost o perioada de mere stres, tocmai din cauza petardelor, petarde care au facut-o pe Maya sa tremure continuu, de am crezut ca face epilepsie. Cat despre "insingurare" ...aici nu sunt de acord cu tine. Insingurarea nu rezolva problemele.

    RăspundețiȘtergere
  11. :( ...bine ca s-a terminat rebelionul ! :)
    Cel mai greu treci peste sarbatori atunci cand esti singur, dar incearca sa-ti faci prieteni cu care sa poti iesi ! Am trecut prin asta , dar am avut prieteni la care eram invitata si la care puteam merge cu baiatul ! :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...