duminică, 15 martie 2015

Haine primăvăratice cu model floral

Am învățat că primăvara nu se numără neapărat în numărul de flori sau pomi înfloriți.Primăvara se poartă în suflet,pe chip, în ochi. Am întâlnit multe femei care poartă în priviri toamna plină de frunze ruginii sau iarna geroasă, femei încercănate,plini de griji, care au uitat să zâmbească. Mă număr și eu printre ele în multe zile, dar îmi dau seama că trebuie să zâmbesc și să sper, căci viața nu e atât de rea, decât dacă îți pierzi speranța.
Primăvara este momentul când fiecare femeie ar trebui să privească cu speranță înspre viitor și să nu uite că bucuriile mari vin din lucruri mici. 
 Pe sheinsider, primăvara a început cu noi oferte,le puteți vedea dând click pe imaginea de mai jos.
Shoo...Be Hush-hush!

Spend $59  Take 33% OFF for everything! Code:hush33

Spend $109 Take 35% OFF for everything! Code:hush35

Ends:Mar/19


De ceva timp, am devenit fană modele florale la îmbrăcăminte. Nu știu de ce, dar parcă o haină plină de culoare îți dă o stare deosebită.Am ales pentru voi, hăinuțe cu modele florale de pe site-ul sheinside.com.




Dacă bluza era doar albă, cu siguranță părea banală, dar pata de culoare, face dintr-o simplă bluză, o piesă vestimentară chic, ideală pentru o ținută lejeră,dar și pentru o zi plictisitoare la birou.

click here for the floral blouse


click here for the floral dress
Pe această rochie am pus ochii mai demult, îmi place mult modelul, singurul dezavantaj e faptul că mi se pare cam scurtă.Nu ar fi o mare problemă, având în vedere că sunt cam scundă, dar nu îmi plac rochiile prea scurte, dacă era o idee mai lungă, era perfectă.

click here for the blazer

Blazerul îmi place mult, ar fi piesa mea preferată mai ales că pe site, am văzut poze ale fetelor care și-au comandat acest blazer, și văd că le stă super.

click here for the pants

Dacă nu v-ați săturat de atâtea floricele, aruncați un ochi și la acești pantaloni.




click here for the necklage

La atâtea flori, au venit și câțiva fluturași.Foarte simpatic și primăvăratic acest colier, și e și la un preț foarte bun.












CARE E PIESA VOASTRĂ PREFERATĂ DINTRE CELE DE MAI SUS?

2 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...