duminică, 29 martie 2015

Primavara începe cu reduceri de iarnă

Amintirea iernii nu e atât de îndepărtată, mai ales că primăvara se lasă așteptată, avem de a face cu o primavară tare capricioasă.  Zile pline de culoare cu siguranță vor veni,căci nu vreau să cred că vom avea primăvară cu porția.

În toate magazinele online, au început reducerile specifice la hainele de iarnă, iar pe She Insider, găsiți haine reduse cu până la 70%.


Winter apparels sale!

Do not forget the happy memory of Winter!

Up to 70% off ! Seize the chance!

Ends on Apr/3.





Din colecția de iarnă, m-am uitat nu neapărăt după haine groase, ci mai degrabă ceva intermediar, pentru zilele de primăvară mai reci. Am ales pentru voi două outfit-uri cu hainele aflate la reducere. Sper să vă placă.

A VINTAGE OUTFIT

PANTS (pantaloni)
BLOUSE (bluză)
CAPE (capă)
BAG  (geantă)

Piesa mea preferată din această ținută este capa, chiar nu am așa ceva în garderobă,și este foarte versatilă poate și asortată la multe ținute.Îmi doresc de mult timp o capă.




A CASUAL OUTFIT

BAG 

Pantalonii tip creion sunt preferații mei, îi găsiți și pe roșu, la un preț destul de accesibil.
Gențile nu fac parte din oferta cu reduceri de iarnă, însă ținutele nu puteau fi complete fără o gentuță chic :)


TRANSPORTUL E GRATUIT LA COMENZI DE PESTE 30$.

Spor la shoppingăreală, dragele mele!

10 comentarii :

  1. Reduceri destul de bune, o sa ii spun si iubitei mele de ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faina e capa, imi place mult. As alege al doilea outfit, e mai pe stilul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. numai bine sa le cumpar acum pentru la anul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ne facem provizii pentru iarna urmatoare.Ca orice om prevazator.

      Ștergere
  4. nu contează când sunt reducerile, important este că sunt :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este, si mai conteaza si sa avem banuti sa le cumparam.

      Ștergere
  5. nu contează când sunt reducerile, important este că sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Gentuta aia albastra imi face si mie cu ochiul. Mi-as cumpara non stop genti. :)) Abia ce mi-am achizitionat una noua pe maro ieri. :P

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...