marți, 5 mai 2015

Primele colete externe

Salutare dragele mele! Nu știu de ce, dar în ultimele zile nu prea mi-am găsit timpul și determinarea să scriu pe blog. Mă bântuie de vreo câteva zile o durere de cap, nu am avut o stare fizică și psihică prea bună. Să fie vremea de vină, stresul acumulat sau toate la un loc? Îmi revin eu destul de repede, mai ales că trebuie să mă adun și să îmi canalizez ultimele energii pentru perioada următoare care se anunță destul de agitată la serviciu.

Azi am fost să ridic două colete de la poșta vamală.După ce că am stat pe acolo vreo oră, vameșa mă pune să desfac coletele în fața tuturor, căci vameșa nu are un birou unde să intri separat. Dacă ai chiloți sau alte lucruri intime,toate acestea sunt văzute de toți cei prezenți în Poștă.Nu a fost cazul meu, dar mi s-a părut ciudat să nu ai o intimitate în acest sens.Mă rog, așa o fi peste tot? Din ce am citit pe blogurile fetelor, la coletele externe nu se plătește nimic. De unde, am plătit 16 lei pentru ambele colete, 8 lei de colet. Hmmm, mai avem și oraș vamal, chipurile. 

Vă las mai jos câteva imagini cu produsele primite.Ce credeți că sunt mai jos? 



Vă dau 2 indicii DRESSLINK și BORNPRETTYSTORE.COM 

De abea aștept să vi le prezint în postările viitoare.

Un comentariu :

  1. Eu nu m-am aventurat pana acum sa comand de afara, ideea de extern ma cam inhiba. Cred ca ai vreo doua bluze sau poate chiar o rochita.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...