joi, 25 iunie 2015

OOTD- Floral skirt and white blouse

Hello, ladies, vremea de afară nu e tocmai visul oricărei iubitoare de soare și căldură, dar ne conformăm, în așteptarea unor zile perfecte de vară.


Ținuta de azi vroiam să v-o prezint de săptămâna trecută, dar uite că toate lucrurile se întâmplă la momentul potrivit, poate pentru a vă transmite și vouă energia pe care eu am simțit-o în acea zi.
Vremea a ținut cu noi, soarele era la locul lui, aparatul la purtător, fotograful prezent, așa că ne-am pus pe treabă :)

AM PURTAT:
sandale-random
geanta-magazin vintage
bijuterii handmade










Bluza este foarte subțire și precum observați este transparentă, dar e ok,îmi plac astfel de bluze,mi se par foarte feminine. Am comandat mărimea S, eu am 1, 60m, și 50 de kg, dar trebuia totuși să comand M, a intrat un pic mai greu,dar chiar și așa îmi place foarte mult :) La umeri are o idee de mânecuțe din material gen voal, și se închide la spate cu fermoar.În fotografii nu se observă, dar partea din spate e mai lungă, așa că e ideală pentru blugi sau colanți.O bluză foarte versatilă care merge în diverse combinații. O găsiți și pe negru.


Fusta este dintr-un material destul de bun, mărimea e one size, căci în talie are o parte elastică potrivită pentru siluete de tot felul :) Din păcate nu mai este pe stoc, dar dacă o să intre, v-o recomand din tot sufletul.

La sfârșit vă las să vă delectați cu o fotografie modificată, parcă din alte timpuri, așa-i?


VĂ AȘTEPT IMPRESIILE CU PRIVIRE LA ȚINUTA DE AZI!
PUPICI, CU DRAG!!


9 comentarii :

  1. E superba fusta, mi-a atras privirea din prima <3 Si mie imi plac bluzele transparente, chiar daca eu sunt un pic mai pudica si nu imi place sa mi sevada sutienul. Dar cu toate astea ajung sa imi iau mereu genul asta de bluze :)) Foarte frumoasa tinuta ,te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bluzele transparente mi s par foarte feminune, Ma bucur ca iti place tinuta.Pupici!

      Ștergere
  2. Imi place aceasta tinuta vesela! :) Alb nu se numara intre preferintele mele pentru ca e prea pretentios - oricum spal bluze non-stop, daca ar fi sa mai spal si fuste, pantaloni, rochii... ar fi prea mult, chiar si cu masina de spalat, pentru ca albul trebuie sa fie stralucitor! :)
    Imi place foarte mult cum iti sta cu parul astfel prins - sunt evidentiate trasaturile fine al chipului, parca se vad ochii mult mai bine, in toata splendoarea lor.
    Succese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bluza aceasta chiar trebuie spalata manual, sunt unele haine care e pacat sa le strici in masina de spalat.Iti multumesc pentru complimente, esti o draguta.Pupici!

      Ștergere
  3. Pe mine cel mai mult ma incanta ca te vad.Tinutele sunt un accesoriu.Esti o frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buni draga,iti multumesc pentru ganduri.Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  4. Imi place mult tinuta. Se potriveste cu vremea calda de afara, iar albul e una din culorile mele preferate. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ador vara albul asa ca imi place outfitul tau. Bluzita este foarte delicata si feminina, iar fustita iti pune in evidenta silueta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. este foarte frumoasa bluzita, si inflorata fustita!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...