miercuri, 15 iulie 2015

Fuste elegante la preturi accesibile

Femeile au shopping-ul in vene, cred că e în natura noastra să fim atrase de tot ceea ce înseamnă haine, genți, pantofi, bijuterii sau parfumuri.Nici eu nu fac excepție de la regulă căci, din totdeauna am avut o pasiune pentru haine. Nu pun accent pe hainele de firmă, ci pe acele haine care îmi plac și mă reprezintă indiferent de prețul lor.

Pe depozituldelenjerie.ro am găsit o multitudine de haine foarte frumoase, care arată foarte bine. M-am gândit că ar fi cazul să îmi caut niște fuste, având în vedere că am prea multe rochii în garderobă și la capitolul fuste stau cam prost.

Prima alegere ar fi  Fusta Avaro care mi-a atras privirea datorita designului modern, banda din talie îi dă un aer chic. Se poate purta la birou cu un sacou sau o bluză elegantă sau chiar în timpul liber cu un tricou sau o bluză lejeră.Îmi place de asemenea și culoarea



M-a încântat și fusta de mai jos, mai ales că e din bumbac,iar modelul e colorat perfect pentru ținute vesele. Cu siguranță,această fustă purtată cu un blazer alb, ar face deliciul oricărei iubitoare de haine. O fustă care creează o pată de culoare într-o zi banală.


Dacă vă plac fustele prezentate, înscrie-ti-vă pe site si beneficiați de o reducere de 5% pentru prima comandă.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...