vineri, 10 iulie 2015

Jocuri online pentru copilul din tine

Nu contează cât ești de mare sau de mic că să te simți un copil.Copilăria este perioada în care simțim că totul e posibil, în care visele și întrebările curg neîncetat, o perioadă în care totul este un joc continuu.


Alături de fiul meu redescopăr magia și inocența copilăriei, și mă bucură faptul că pot rememora amintiri din copilăria mea doar jucându-mă cu băiețelul meu.

Vremurile s-au schimbat desigur, jocurile copilăriei mele nu mai sunt de actualitate azi, dar încerc să mă joc cât mai mult posibil cu fiul meu. Dar pentru că generația de azi e într-o continuuă schimbare și pentru că nu îl pot ține departe de tehnologie împreună am descoperit un site de jocuri online cu o multitudine de jocuri pe toate vârstele.

Jocul Bowling în oraș a devenit preferatul meu, iar seara după o zi epuizantă intru pe site și mă relaxez 15 minute jucând un joc online. Pentru mine, jocurile online sunt un mod de a mă detașa de probleme și de a-mi încărca bateriile. Bowling în oraș este un joc interesant, în care trebuie să centrezi mingea pentru a lovi popicele, să setezi totodată puterea și direcția cu care lovești pentru a obține un punctaj cât mai mare.



Preferatele băiețelului meu sunt jocurile cu mașini desigur, iar site-ul  are jocuri pentru toate gusturile. Mi-a plăcut foarte mult faptul că este un site aerisit, jocurile sunt împărțite pe categorii: jocuri bowling, jocuri atv, jocuri cu fotbal, coafuri, etc, așa că și mici și mari, copii și adulți cu toții vor găsi un joc pe placul lor.

Nu contează vârsta atâta timp cât din când în când nu uiți mai fi copil, și să te detașezi de probleme jucându-te cot la cot cu copilul tău sau de ce nu, relaxându-te pe un site de jocuri online.


VOI JUCAȚI JOCURI ONLINE?


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...