vineri, 31 iulie 2015

LightInTheBox Wishlist

Hello,ladies! Indiferent de locul în care se află, orice femeie vrea să arate bine. Hainele ne dau o stare de bine și de confort, ne fac să ne simțim invincibile și frumoase. Haina nu face pe om, dar în același timp îmbrăcămintea are un efect terapeutic asupra noastra.

Am descoperit un site deosebit de haine online,cu prețuri foarte bune și transport gratuit.Contează foarte mult dacă transportul este gratuit, având în vedere că este un site străin.Doar la accesorii și încălțăminte am observat că se plătește transportul. Pe site, nu sunt doar haine și accesorii, LightInTheBox este un mic mall cu tot felul de lucruri:telefoane, tablete, accesorii pentru grădina,etc.

Pentru voi, am alcătuit un wishlist cu hăinuțe de pe site,să vă faceți o idee despre produsele lor.

Îmi doresc de mult timp o rochie din denim, iar aceasta mi s-a părut foarte frumoasă.






O rochie vaporoasă, care să fluture în vânt :))

HERE

Geanta aceasta este superbă, iar prețul este foarte accesibil.O găsiți pe multe culori.



O salopetă elegantă, îmi place combinația de roz cu negru.



HERE

Fusta această mi se pare a Zânei Vara sau primăvara.E SUPERBA!

HERE


O pereche de pantaloni scurți cu broderie, sunt deosebiți!


Pe site,găsiți și rochii de ocazie, am rămas cu gândul la câteva rochii.Intrați și voi și convingeți, căci sunt una mai frumoasă ca alta.



VĂ PLAC HAINUȚELE DE PE SITE?

CARE VĂ FACE CU OCHIUL?


2 comentarii :

  1. Ce dragut e acest site! Mi-a placut!
    Rochia denim mi-a placut mult si mie. Esti o scumpa si mereu ne arati ceva nou. Pupici si o zi frumoasa sa ai, Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos Wishlist,tot dau si eu tarcoale site-ului dar inca n-am dat inca nicio comanda,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...