duminică, 9 august 2015

Pastura Apiland-review

Salutare, dragele mele! Acum ceva vreme am primit un borcănel-minune plin cu pâinea albinelor, care promitea multe. Proprietățile mierii și ale derivatelor acestora sunt cunoscute de toate lumea,iar efectele lor asupra sănătății sunt dovedite științific și probate de atâția oameni.

Astfel, am avut șansa să testez Pastura Apiland sau așa numita pâinea albinelor. 
Ce este păstura? Nu știam nici eu, însă păstura este un produs natural rezultat prin fermentarea polenului.Albinele introduc plenul, amestecat cu anumite enzime, fermenți speciali și miere în celulele fagurilor, apoi îl acoperă cu o peliculă de propolis.După 3 luni de fermentare naturale, polenul devine pastura.

Pastura este de 3 ori mai bogata in vitamine decât polenul, tocmai de aceea este și numită pâinea albinelor. Păstura conține vitaminele A, B,C,E, și K, mineralele:Sodiu, Potasiu, Fosfor, Zinc,Magneziu, Calciu, Fier, Seleniu, acid lactic si enzime.

Prezentare:
Eu am primit un borcănel de 100 mg. În borcan sunt bucățele care seamană cu niște bucățele de Kubetti :) Au un miros specific, gustul este dulce-acrișor, recunosc că mi-a fost destul de greu să gust acest preparat minune, dar știind câte beneficii are, un mic efort merită.

Cum se consumă? De regulă, dimineața pe stomacul gol se ia o linguriță de păstura, care ar trebui ținută sub limbă până aproape de  dizolvare. V-am spus că gustul nu este tocmai super, de aceea am luat-o cu miere sau iaurt.


Păstura se folosește în special în cure de detoxifiere, dar datorită vitaminelor și mineralelor este recomandată și în tratarea anemiilor. Este indicată și copiilor pentru a suplimenta lipsa de minerale și proteine. Pentru persoanele care vor o cură naturală de detoxifiere, pastura este mai mult decât recomandată. Este indicată în tratarea bolilor de stomac, în digestia lentă sau pentru ficat.

Eu recunosc am folosit-o strict pentru tratarea anemiei de care sufăr de mult timp. Nu este o problemă gravă, însă tot timpul mă simt lipsită de energie, obosită, mă doare capul sau sunt amețită. Am luat multe vitamine de-a lungul timpului, dar nu am observat o îmbunătățire majoră. După 2 săptămâni de utilizare, pot spune că mă simt mult mai bine, oboseala cronică s-a atenuat, eu sunt mai energică și acest lucru mi-a schimbat nu doar starea fizică, dar și pe cea psihică. Referitor la digestie, eu de felul meu nu am probleme în acest sens, dar m-am simțit mult mai bine per ansamblu după folosirea păsturii.

Păstura este un produs recomandat persoanelor care suferă de afecțiuni ale tubului digestiv sau hepatice, ajută la o mai bună funcționare a ficatului, detoxifiază organismul. S-a demonstrat că păstura reduce colesterolul din sânge, fiind ideală și pentru persoanele cu probleme circulatorii sau celor care suferă de ateroscleroză, de asemenea este indicată în afecțiuni urinare și ale prostatei.

Vă recomand acest produs natural, cu multiple beneficii asupra sănătății.Îl găsiți pe site-ul Apiland la prețul de 40 lei-100 gr, sau în cantități mai mari de 30o și 500 gr pentru cure mai lungi.





3 comentarii :

  1. Interesant, am aflat ceva nou, as avea si eu nevoie de o cura cu pastura.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat pastura pana acum pentru ca folosesc mai mult polen

    RăspundețiȘtergere
  3. Un articol util, nici eu nu am auzit pana acum de pastura, stiu insa ca Apiland au produse foarte bune.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...