duminică, 13 septembrie 2015

Apa micelara Ziaja cu extract de alge marine-review

Săptămâna trecută, am avut plăcuta surpriză să intru în posesia a trei produse Ziaja.Auzisem despre ele multe lucruri bune, și îmi doream să le încerc.

Ziaja se citește Jaia, este un brand de produse cosmetice și dermatocosmetice din Polonia.Este disponibil și în România, pe site-ul Face Bucharest sau puteți vedea mai jos, lanțurile de magazine unde le găsiți. Vă sfătuiesc să nu le ocoliți, căci sunt produse realizate din ingrediente naturale,foarte bune și accesibile ca preț.




Primul produs pe care de abea așteptam să îl încerc este Apa micelară cu extract de alge marine.

Prezentarea oficială:elimină delicat machiajul și impuritățile.Conține extracte de alge marine care ajută la eliminarea excesului de sebum.Nu conține parfum,se utilizeaza zilnic cu ajutorul dischetelor demachiante.
Conține hydro-retinol obținut din algele brune marine, cu rol în prevenția ridurilor.
Recomandat persoanelor peste 30 de ani.Este potrivit pentru ten normal și uscat.
-lista de ingrediente pentru cunoscători

Părerea mea: Nu conține parfum, dar are un ușor iz fresh care mă duce cu gândul la mare.
Mi-a plăcut ambalajul simplu și practic.

Am utilizat-o seara, pentru a înlătura machiajul și impuritățile. Mi-a plăcut că într-adevăr curăța tenul impecabil, lăsându-l curat și hidratat. Mă temeam că îmi voi simți fața lipicioasă, dar singura senzație a fost de ten perfect curat. Nu usucă pielea, din contră în timp ce îndepărtează machiajul, hidratează tenul și nu este nevoie de o clătire cu apă.

Fiind o apă micelară, îndepărtează foarte bine machiajul, fără să îl întindă pe tot tenul. Eu am tenul gras, așa că m-am temut că îmi va irita tenul sau că vor apărea coșuri. Nu a fost cazul, din contră în zonele problematice ale tenului, excesul de sebum s-a diminuat, nu mi-a apărut niciun coș cât timp am folosit-o, pentru mine este o apă micelară grozavă. 

Este un produs foarte bun, este economic,recipientul de 200ml cu siguranță îmi va ajunge mult timp. Nu este nevoie de foarte multă apă micelară pentru a înlătura machiajul, are și la un preț accesibil, in jur de 20 ron, așa că vă recomand acest produs!

Pe site,o să observați că sunt produse diversificate din ingrediente naturale, cu siguranță veți găsi ceva adaptat tenului sau corpului vostru.


VOI AȚI FOLOSIT PRODUSE ZIAJA?


4 comentarii :

  1. Mmmm trecuta pe lista!!! Chiar pare interesanta si ...imi place sa testez micelare noi! :)
    Ms de pont! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant produs, am incercat pana acum cateva de la Ziaja, dar nimic din acesta gama asa ca trec pe listuta mea lunga de dorinte

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat produse Ziaja, dar le voi cauta si eu, m-ai facut curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa descrierea si as fi curioasa sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...