joi, 24 septembrie 2015

Bluze fara maneca la preturi excelente

Dragele mele, a venit mult asteptata toamna.Așteptată poate de unii, nedorită de alții, dar iată că din calea naturii nu ne putem feri,căci toamna și-a făcut apariția.

Iubesc toamna pentru frunzele ruginii care cad în neștire, natura are farmecul ei chiar și toamna.

Zilele trecute, am făcut curățenie generală în haine, pe cele de vară le-am pus în saci și le-am așezat frumușel pe terasă, hainele groase le-am scos de la naftalină și le-am chituit în dulăpior.
Desigur din hainele de vară am mai păstrat,căci la serviciu este foarte cald, și am păstrat bluzele.

Am nevoie de noi bluze pentru că am început serviciul, și trebuie să mă îmbrac  elegant. Sub un sacou merge și o bluză cu mânecă scurtă sau fără mâneca, de aceea m-am uitat pe diferite site-uri pentru bluze.

Prima alegere este bluza Enny.M-a atras designul interesant, decolteul rotund, faptul că se poate asorta un colier.Cu un sacou negru, această bluză va crea un outfit original. O găsiți și pe roz zmeură.Material este 95% vascoza și 5 % elastan.

Nu puteam trece cu vederea această bluză de in. Click pe imaginea de mai jos, pentru detalii. E foarte frumoasă, ideală pentru tinute lejere.Îmi place modelul asimetric.


Creati-va cont acum, și primiti 5% reducere la toate produsele!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...