duminică, 13 septembrie 2015

Ce mai e nou pe Shein.com?

V-am obișnuit cu wishlist-urile mele de la Shein.com, un site de haine, accesorii și încălțăminte online cu prețuri foarte bune.

Este și printre puținele site-uri online care in schimbul promovării hainelor de pe site-ul lor îți dă posibilitatea să achiziționezi haine prin puncte, sau la prețuri reduse în cadrul diferitelor promoții pe care le afișează periodic.


Wishlist-ul meu cuprinde câteva piese vestimentare clasice aș putea spune de toamnă.

Un sacou alb mai lung, care merge de minune cu o fusta sau pantaloni.

Mi s-a părut foarte interesant că pe site, sunt haine plus size, pentru femeile care nu au o siluetă desprinsă din revistele de modă, mi-a plăcut acest model de rochie plus size.

Când mi-am făcut eu comanda, nu era această geantă, dar sper să mai fie pentru când voi aduna suficiente puncte pentru a le folosi la shopping.

Mi-a plăcut și acestă vestă-blazer, care este ideală pentru zile mai friguroase.


Desigur, o rochie roșu ca focul, în ton cu roșul frunzelor, m-a încântat și prețul foarte mic la acest model.

Îmi plac și aceste modele de pulovere, care sunt și călduroase și merg de minune cu o pereche de blugi


Vedeți toate promoțiile la haine, cu doar un click pe imaginea de mai jos:
Go With The Flow!

Discover The Most Natural Style From SheIn!

Don't Miss It!

Take 34% OFF Over US$69    Code:flow34

Ends: September/14




2 comentarii :

  1. Sacoul si geanta mi-au captat atentia. O saptamana usoara! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. I really love the red dress!Foarte frumoase toate alegerile tale!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...