duminică, 20 septembrie 2015

Sampon regenerant Ziaja cu ulei de masline-review

Pentru mine, produsele Ziaja(se citește Jaia), au fost o adevărată descoperire.
 Calitate la prețuri accesibile, sunt 4 cuvinte prin care aș descrie brandul de cosmetice Ziaja.

Prima revelație a fost Apa micelară cu extract de alge marine.

Azi, aș vrea să vă povestesc despre Șamponul regenerant cu ulei de măsline care face parte din gama Natural Olive.


Prezentarea oficială:Sampon regenerant pentru păr deteriorat cu ulei de măsline și provitamina B5.Nu conține parabeni sau siliconi.Curăță delicat părul și scalpul. Uleiul de măsline accelerează procesul de regenerare al părului,reface volumul natural și îi redă aspectul sănătos.Testat dermatologic.

Părerea mea:
Recipientul de plastic de 400 ml îmi va ajunge pentru mult timp.Îl folosesc de o lună, ba chiar s-a abonat și iubitul(îi lasă părul mătăsos, spune el) și am folosit nici un sfert. Are un parfum fresh, îmi place la nebunie cum miroase.

Părul meu este gras, îl spăl cam o dată, de două ori pe săptămână. Am folosit strict acest șampon, fără să mai aplic balsam. Frica mea era că o să am părul vălvoi,foarte uscat dar după spălăre părul meu era mătăsos. 

Șamponul conține ulei de măsline, și aveam o ușoară teamă că mi se va îngrășa părul. Nu a fost cazul, l-am spălat ca de obicei. Hidratează firul de păr foarte bine, iar mirosul de fresh persistă destul de mult timp în păr. 

Referitor la căderea părului, am observat că nu îmi mai cade părul într-o veselie, bineînțeles, asta am observat cam din a 2-a săptămână de utilizare. Având în vedere părul meu agresat cu vopsea de ani de zile și stresat la maxim, rezultatele le voi vedea încet,încet.Cert este că este printre puținele sampoane utilizate, care mai stopează din căderea haotică a firelor de păr.Nu îngrașă părul, nu m-am trezit cu iritații sau mătreață, așa că este un șampon foarte bun.

Vi-l recomand cu drag pentru cele care aveți părul deteriorat, are și un preț mic de doar 14,80 ron, 400 ml, accesibil, nu?Mai multe detalii despre gama de produse Ziaja pe pagina Face Bucharest.


CE PĂRERE AVEȚI DESPRE PRODUSELE ZIAJA?


Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...