miercuri, 4 noiembrie 2015

Banggood Wishlist

Salutare, dragele mele! Mi-am făcut un obicei din a vă prezenta diferite site-uri online de haine și accesorii. Site-ul pe care vreau să vi-l prezint este Banggood.com care este mai mult decât un site de haine.e un mall online.Prețurile sunt rezonabile și am văzut că nu se plătește transportul, așa că trebuie să profităm de acest lucru.


Vreau să vă prezint câteva hăinuțe din colecția winter series, au un farmec aparte și îmi plac și prețurile mici.

Îmi place acest sweater cu imprimeu care imita ziarul, este un model original, iar materialul este de calitate.Preț 29,90$



Am văzut multe pulovere de genul celui de mai jos, recunosc că îmi place modelul asimetric.Preț 21.69$



E foarte faină și această rochie călduroasă, cu o curea în talie cred că este perfectă pentru iarnă.Pret 20.59$


Ce spuneți și de acest pulover asimetric? Preț 16.39$

Chiar dacă pare mai lărguț, îmi place și acest model de pulover.Preț 15.29$


Cred că această bluză e perfectă pentru o seară de neuitat.Preț 8.99$

M-a încântat și acest palton.Preț 28.59$


Aceasta este o rochie care merge de minune cu niste leggins. Preț 22.99$


Desigur sunt multe haine pe site, cu siguranță veți găsi un model deosebit, iar transportul este gratuit.

Have a great shopping day!


4 comentarii :

  1. Nu stiam de site-ul asta dar imi plac produsele lor! Mi-ai dat de treaba! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ella!
    Sunt drăguțe toate,îmi plac!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragute hainele. La mine e o problema cu coletele care ajung la posta vamala,e cam departe de mine...
    Dar cine doreste sa comande ii va fi de ajutor articolul :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...