duminică, 1 noiembrie 2015

Dumnezeu sa-i odihneasca!

Nu știu cum să încep această postare.Sunt cu lacrimi în ochi de ieri pentru cei care au murit în tragicul incendiu de la clubul Colectiv din București. Sufletul meu e alături și de cei care se luptă pentru a trăi. Nu înțeleg cum poți muri într-un mod atât de tragic și banal.Spun banal, pentru că oamenii aceia s-au dus să petreacă o seara la un concert și au murit de la niște artificii.... 

Nici nu vreau să mă gândesc la suferința celor care sunt pe patul de spital. Astă vară, am trecut și eu printr-un banal accident casnic, o oală cu apă fiartă a căzut pe mine, și nu vă pot spune cât am plâns, și cât am suferit.O lună de zile, am tras de arsură,săptâmâni la rând m-a durut locul afectat,  dar cei care sunt arși în ultimul hal, nici nu îmi imaginez durerea lor fizică.

Condoleanțe famiilor victimelor! Dumnezeu să îi apere pe cei care sunt în spital și luptă pentru viață.

Puteți să ajutați și voi pe cei în suferință și să donați sânge la centrele de transfuzii. Cu siguranță vor exista și campanii de strângere de bani!

Nu știu când se va schimba ceva, nu știu când vor înceta să mai moara oameni ca mai marii țării să se trezească la realitate. 


Cinste medicilor, asistentelor, pompierilor,politistilor și oamenilor simpli care și-au făcut datoria de oameni și s-au mobilizat exemplar pentru cei în suferință!





Un comentariu :

  1. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace ! :(
    Mare durere pentru parintii sau rudele celor decedati :(

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...