luni, 11 ianuarie 2016

Așteptând primăvara

Hello, my dear ladies! Îmi place vremea de afară, mă duce cu gândul la primăvară, deși suntem în plină iarnă. Nu strică nimănui să viseze, mai ales că visez la haine de primăvară, lejere și colorate. Visez oare prea mult? Eu sper ca primăvară să vină mai repede, căci m-am cam săturat de vremea rece și de hainele groase.
Tocmai pentru că iubesc anotimpurile calde, am dat o raită în mediul virtual pentru câteva hăinuțe ideale pentru primăvară. 

Am ales pentru voi două rochițe de pe site-ul lenjeriamea.ro. Este un site online, unde pe lângă lenjerii, am avut plăcuta surpriză să găsesc și hăinuțe cochete.

În wishlist-ul meu am ales această rochie elegantă cu mânecile lungi. Îmi place mult lungimea rochiei și combinația de culori. Cu siguranță, m-ar avantaja acest model de rochie. Materialul este o vâscoză de cea mai înaltă calitate. Stilul meu fiind mai mult elegant, îmi place să port rochii. Cred că feminitatea unei femei este cel mai bine reprezentată atunci când poartă o rochie. Chiar dacă uneori nu suntem tocmai suple, frumusețea constă în atitudine și mai puțin în numărul de kilograme.



Rochia de mai jos este fără mâneci, dar cu un sacou este perfectă chiar și în zilele mai friguroase. Fiind o rochie elegantă se potrivește la birou sau chiar seara în oraș. Este confecționată dintr-un material calitativ. Click pe imaginea de mai jos pentru mai multe detalii despre preț și mărimi disponibile. Mie îmi plac rochiile colorate, sunt fană a culorilor, de aceea v-am prezentat această rochie corai superbă.



HAVE A NICE SHOPPING DAY!

2 comentarii :

  1. La noi deja vine primavara, avem din decembrie ghioceii infloriti, acum deja ai narcisii au inflorit. Azi pasarele cantau asa frumos :) dar oricum e frig :)

    Imi plac si mie culorile foarte mult si rochita roz e tare draguta :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...