luni, 15 februarie 2016

OOTD- Jacheta model tribal și pantaloni de piele

Week-end-ul acesta a fost prilej de plimbări, iar printre ploi și soare am reușit să fotografiez toate hainele primite.
Ținuta de azi îmi place la nebunie, e o combinație între casual și elegant care se potrivește oricărei femei.


AM PURTAT/I WORE:

Jachetă/ Jacket- LINK

Pantaloni piele/Leather pants- LINK



Piesa mea preferată este jacheta.  Elementele florale, tribale cum spun ei pe site la descriere, fac tot deliciul acestei jachete.  Mărimea aleasă este M și am ales bine, căci mi se potrivește perfect.




 

Se închide cu fermoar, iar la spate este mai scurtă. 
Jacheta este dintr-un material moale, mi se pare unul foarte calitativ și este ideală pentru primăvară și chiar toamnă. O astfel de jachetă sigur va aduce un mare plus oricărei ținute, căci poate fi asortată la fuste, rochii, cămăși și bluzițe de tot felul. 


Buzunarele sunt doar de decor.



Pantalonii de piele sunt prima mea pereche de acest gen, aveam mari emoții când mi i-am comandat, iar când i-am văzut am zis: Cum intru eu în ei? :) Păreau foarte mici, însă sunt elastici, și precum vedeți îmi vin perfect. Mărimea este one size. Din păcate nu mai sunt pe stoc, dar găsiți multe modele frumoase și ieftine pe site-ul Shein. Dacă vreți să vă faceți o idee despre modelul purtat de mine aruncați un ochi aici




Pe site-ul Shein. com, transportul este gratuit la comenzi de peste 30$.




AM MAI PURTAT/I ALSO WEAR:

Bluză/Blouse- LINK

Geanta/ Bag- LINK

Pantofi/Shoes- LINK

VĂ AȘTEPT IMPRESIILE, CU MARE DRAG! Vă mulțumesc pentru vizită!

THANKS FOR STOPPING BY!


7 comentarii :

  1. Foarte frumoasa jachetuta, cred ca am vazut-o si la Georgia's Mirror
    Pup
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place tare mult ținuta ta...te prinde bine ;) Și eu caut de ceva vreme niște pantaloni de piele dar încă nu am găsit unii pe placul meu :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred, si eu aveam mari emotii cu privire la cei comandati,insa s-au dovedit o alegere inspirata. Multumesc mult. Pupici!

      Ștergere
  3. Barbalata (Puiu) Mirela15 februarie 2016 la 20:09

    Jacheta este interesanta. Merge la pantalonii din piele. Sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Faina jacheta, imi place de asemenea camasa si geanta. Elemente numai bune de primavara.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu mi-am adaugat jecheta asta e pe wishlist, arata supeeerb!!!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...