vineri, 8 aprilie 2016

1,2,3- Start epilare

Viața mea e ca un maraton de când a apărut fiul meu. Parcă sunt într-o continua cursă contra cronometru.
Dimineața, după un mic dejun pe fugă, lăsând casa într-un haos total, alergăm către cămin și după la serviciul meu. Urmează somnul lui Bubu, antrenamentul de fotbal, mersul in parc, gătitul, curățenie, călcat de haine, munca mea pe blog și lista poate continua. Când nu ai niciun ajutor, și ești și mamă, și menajeră, bucătăreasă, călcătoreasă, un fel de super femeia, ai cam puțin timp pentru tine.

Ieri de exemplu, cu temperaturile ridicate de afară, am vrut să trec și eu la rochița, dar când am dat cu ochii de părul de pe picioare am renunțat la idee. Nici nu aveam timp să mă epilez, căci în 10 minute trebuia să ajung la serviciu, și rămăsesem și fără crema pentru epilat, așa că adio picioare la vedere. Urăsc să stau minute bune pe picioare și să aștept ca crema să își facă treaba. 

Bun, deci trebuia să trec pe lista de cumpărături și cremă depilatoare.  Nu știu ce cremă folosiți voi, dar eu am cam rămas fidelă cremei Farmec, căci este accesibilă ca preț și foarte bună.

După serviciu am mers la cumpărături.  Am fost foarte surprinsă de oferta Farmec căci am găsit o nouă cremă depilatoare care promite o epilare și mai rapidă, în doar 3 minute. Wow, păi asta e crema perfectă pentru mine, crema pentru super-femeia de mine, mi-am spus zâmbind către ștrengarul meu de Bubu.


depilatoare



Desigur, că seara nu am reușit să scap de părul nedorit, iar dimineața în timp ce alergam de colo, până colo, îmi zic că trebuie testată crema. Aplic crema depilatoare piele normala și mă uit la ceas. Bun, deci 3 minute câștigate. 3 minute în care i-am făcut rapid lui Bubu un sendviș, m-am machiat și mi-am aranjat părul. Recunosc, nu stau să aplic 10 straturi de fond de ten, rimel, nu folosesc decât fard de ochi, dermatograf și crema pentru ten. 

depilatoare

După 3 minute, îndepărtez părul, cu ceva emoții căci mi se părea că 3 minute sunt prea puține pentru a scăpa de părul inestetic, dar îmi zic în gând că Farmec niciodată nu m-a dezamăgit, din contră îmi e alături de ceva timp. Et voila, după fix 3 minute, picioarele mele arătau ca ale unei zeițe și puteam purta și eu rochița care mă aștepta frumos pe umeraș.  

Dacă în mod normal, aș fi stat cam 11 minute pentru a scăpa de părul nedorit, în 3 minute, am reușit să mă epilez, să fac un sendviș, să mă machiez, să mă pieptăn și pentru prima oara săptămâna aceasta am ajuns și eu mai repede la serviciu. Așa-i că e o cremă WOW pentru super-femei? Epilare rapidă și blândă, picioare catifelate, ce să îți mai dorești de la o cremă depilatoare?

Noua gama de la Farmec conține 4 subgame:
- cu extract de orhidee- pentru pielea normală a femeilor.
- cu extract de argan- pentru pielea deshidratată
- cu extract de zmeură- pentru pielea sensibilă a adolescenților
- And surprise, Farmec s-a gândit și la super masculii noștri, și a creat o cremă depilatoare pentru bărbați cu extract de Boswellia Serratta


Într-o lume alertă, mereu în mișcare, fiecare secundă a vieții contează, de aceea, mă bucur că am câștigat timp pentru mine și am avut parte de o epilare rapidă în doar 3 minute. Farmec se gândește mereu la frumusețea româncelor și parcă ne citește gândurile, căci ne surprinde cu produse deosebite, adaptate timpurilor moderne.


VOI AȚI ÎNCERCAT NOUA CREMA DEPILATOARE FARMEC?

- o idee marca Spring SuperBlog 2016




Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...