miercuri, 13 aprilie 2016

Boxi- produse bio pentru tine

Femeia este simbolul frumuseții, și putem spune că ele au fost înzestrate cu acea latură sensibilă și înclinată către tot ceea ce înseamnă frumos. De la haine, până la flori, parfumuri și cosmetice, noi, femeile suntem mereu preocupate pentru a arăta mereu impecabil.

Frumusețea chipului este una dintre provocările oricărei femei. Până în 30 de ani, tenul nu are nevoie de o îngrijire deosebită, dar după această vârstă ridurile fine, de expresie își fac apariția. Pentru că e mai bine să previi decât să tratezi, trebuie acordată o atenție deosebită ridurilor. Stresul zilnic, nopțile nedormite sau un regim alimentar haotic, sunt doar câteva cauze care duc la apariția ridurilor.  Tocmai de aceea, pentru că mă încadrez și eu în categoria persoanelor de peste 30 de ani, am căutat o cremă antirid cu ingrediente naturale. 

Mi-a atras atenția o cremă antirid bio de la Sabio cu ingrediente cunoscute pentru efectul lor de anti-aging.
 Crema de noapte naturala pentru tenul matur
Crema antirid conține ulei de jojoba, ulei de argan, unt de shea, unt de cacao, vitamina E și ulei de rosa mosqueta. Uleiul de argan are proprietăți de hidratare, iar unturile de shea și cacao sunt bogate in vitamina A și E, vitamine cu rol de stimulare a colagenului din piele. M-am bucurat că această cremă este bio. Am aflat că uleiul de rosa mosqueta are multiple beneficii asupra pielii: regenerează, elimina semnele de expresie, cicatricile, prevenind îmbătrânirea prematură a pielii. Se aplică seara, după demachiere.

Desigur, când intru pe un site ca să caut ceva, sfârșesc prin a umple coșul și cu alte lucruri, deși poate nu am neapărată nevoie atunci de ele, dar niciodată parcă nu ai suficiente sau prea multe produse pentru îngrijirea personală. Nu am putut rezista acestui creion ruj   










Creion ruj bio cu unt de Shea si jojoba Charm Pink
Un creion bio cu ingrediente naturale,  blânde cu pielea, este un must have al oricărei femei. Contine ulei de jojoba si unt de shea.

 Mi-a plăcut și această cremă anticelulitică, cu iederă și ardei iute. Prețul e super bun, doar 17 lei. Având în vedere că sezonul cald a venit, e musai să arătam impecabil.
Crema anti celulitica cu iedera si ardei iute


Sper că v-am tentat cu alegerile mele,
pe Boxi găsiți produse bio pentru tine și familia ta.
Boxi, cutia cu produse bio este marca inregistrata.
Have a nice shopping day!


3 comentarii :

  1. Imi plac produsele lor si as incerca si eu crema anticelulitica. Este foarte ieftina

    RăspundețiȘtergere
  2. arata bine crema acea, sunt curioasa daca s-ar potrivi tenululi meu

    RăspundețiȘtergere
  3. Crema anticelulitica si pentru mine, te rog :D

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...