sâmbătă, 23 aprilie 2016

Cremă pentru îngrijirea părului fără clătire Loncolor Natura-REVIEW

Sunt zile pline când nu avem timp pentru toate lucrurile care ne plac. Uneori sunt atât de obosită, încât seara mă pun în pat și adorm instantaneu. Cum timpul nu e cel mai bun prieten al meu, atunci 
când pur și simplu sunt prea obosită sau nu am timp să îmi spăl părul, am descoperit un mic secret pentru păr care nu necesită spălare sau clătire. Secretul se numește Crema pentru îngrijirea părului Loncolor Natura


DESCRIEREA OFICIALĂ: 

Concepută pentru a fi utilizată fără clătire ulterioară, crema pentru păr Loncolor Natura se adresează oricărui tip de păr care își dorește deopotrivă îngrijire și hidratare. Produsul ajută la o ușoară aranjare zilnică a părului, csre prinde viață și dobândește reflexe pline de strălucrie. 
Utilizare: se aplică crema pe palmele umede și se distribuie uniform pe părul umed sau usca. Nu se clătește. Se utilizează zilnic.

PĂREREA MEA:


Ambalajul cu pompiță este foarte practic și în acest fel, crema se dozează doar atât cât este nevoie. Să nu mai spun că are 200 ml, ceea ce îmi va ajunge destul de mult timp. Culoarea e albă, sincer cam toate produsele lor au culoarea asta, pe viitor mi-as dori și alte culori, iar mirosul este foarte parfumat. 

Îmi place că este foarte ușor de aplicat, de obicei îl aplic dimineața înainte de a pleca la serviciu, și nu am timp să îmi umezesc părul, așa că l-am aplicat pe părul uscat. Îmi place că dă strălucire părului, acesta este mai ușor de pieptănat și arată fresh ca și cum ar fi aranjat cu produse speciale de îngrijire a părului. Mirosul fresh se menține mult timp în păr. Este un produs perfect pentru îngrijirea zilnică a părului. Nu am observat să mi se îngrașe părul excesiv, mai ales că eu am părul gras. Nu uitați că este indicată oricărui tip de păr, iar cele cu păr uscat, această cremă va fi o adevărată revelație grație uleiului de măsline care hidratează firul de păr.


Ingredientul esențial al acestei noi game de la Loncolor Natura este uleiul de măsline și provitamina B5 care oferă hidratare părului. Folosită constant, aceasta crema oferă strălucire părului, prevenind totodată și căderea părului.

Prețul cam 11 lei pentru o cantitate de 200 ml.

Mai multe despre gama de produse destinate îngrijirii părului găsiți și pe pagina Loncolor



3 comentarii :

  1. super interesant,nu stiam de acest produs desi am nevoie disperata as spune de el,am un par care se ingrasa super repede ,iar acest produs folosit in fiecare care ii ofera parului o stralucire aparte este nemaipomenita ,am sa/l caut in magazin ,daca este asa cum spui am scapat de teama de fiecare zi ,oare paul arata curat,.....desi spaltul ma inebuneste chiar si la 2 zile,mersi de pont

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant produsul, il caut si eu, chiar mi-ar trebui cateodata cand n-am chef sa ma spal neaparat la cap si parul sta anapoda.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar mă gândeam să achiziționez un astfel de produs și nu prea stiam exact ce să încerc . Dar uite că mi-ai dat o idee bună .

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...