miercuri, 27 aprilie 2016

Iepurașul vine cu haine PPT la cele mai mici preturi

Povestea iepurașului de Paște îți are originile în Germania, unde se spune că simpaticul patruped, aducea cadouri sub formă de ouă copiilor cuminți. Legenda a evoluat și adaptată vremurilor noastre, iepurașul nu mai aduce ouă de ciocolată, ci haine, jucării, parfumuri, sau bijuterii, în funcție de dorințe, desigur.
Poate un pic prea mediatizată sub aspect comercial, sărbătoarea de Paște avându-l în centru pe iepurașul de Paște este încă un motiv pentru a dărui celor dragi cadouri.

Dincolo de ideea iepurașului, consider că Paștele este sărbătoarea în care ne reînnoim sufletește. De când eram mică știu că părinții mei în preajma Paștelui ne cumpărau haine. Cu câta emoție așteptam această perioadă în care ai noștri ne luau de îmbrăcat, căci pe atunci altfel erau vremurile și nu aveau bani ca acum să ne înnoim aproape lunar. 

Urmând tradiția pe care noi o avem în familie, de Paște și eu o să le cumpăr alor mei haine. Pentru că bugetul pentru haine nu este unul foarte mare, în afară de haine, lista este destul de lungă, dar voi apela la magazinul online cu preturi foarte mici PPT

Pentru mine, m-am gândit la un trening. Imi place modelul de mai jos e doar 39.90lei. Modelele de treninguri de pe PPT sunt moderne, în plus prețurile sunt accesibile.



Pentru băiețelul meu care este sportiv, și nu prea îi place să poarte blugi, am ales pantaloni trening 



Pentru soțul meu, voi alege unul sau chiar două tricouri, mai ales că le găsești la prețuri începând de la 9.99 lei.



Așa-i că iepurașul PPT aduce cele mai mici prețuri la tine acasă?
 Nu trebuie să mergi în magazine, căci pe site-ul lor online, poți face cumpărăturile din confortul propriei case. 

Cumpără de 150 lei și beneficiezi de transport gratuit.

Have a nice shopping day!



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...