duminică, 10 aprilie 2016

Laptopul și internetul-partenerii unui blogger

Chiar dacă am laptop, nu aș spune nu, la încă unul, de ce? Pentru că nu se știe niciodată când ai nevoie de unul. De exemplu, unul l-aș folosi când aș pleca undeva în călătorie, sau la serviciu, iar altul ar rămâne acasă. Sau dacă unul ar ceda, aș avea unul de rezervă. 

Pentru mine, laptopul face parte din familia mea, este ca un membru al familiei. Internetul dă dependență, iar eu sunt categoric și iremediabil îndrăgostită de internet și implicit de laptop. De Paște, vreau să îi fac cadou iubitului meu un laptop Dell, pentru că eu am deja unul și egoistă cum sunt, nu îl împart cu el decât strict legat de vizionarea de filme împreună. Am găsit unul la un preț foarte bun, la doar 690 lei un preț foarte bun, pentru un laptop cu procesor Core 2 Duo și memorie ram:DD-RAM2. Garanție 12 luni.  


Laptop Dell Latitude E6400; Intel Core 2 Duo P8700 2530 Mhz; 2 GB DDR2; 160 GB SATA; Ecran 14"; Intel HD Graphics Shared; DVD RW;

Internetul ne acaparează zi de zi, pierdem multe clipe prețioase navigând pe diferite site-uri, căutând informații, scriind mailuri, vizionând filme și tot așa. Este calea noastră către cunoaștere, socializare și divertisment. 

Un laptop Dell ar fi partenerul nostru în serile în care eu cu soțul meu alegem să vedem o comedie romantică, sau în momentele când punem țara la cale și alegem încă o destinație de vizitat. El cu siguranță ar împărți laptopul lui cu mine :)

Viața fără un astfel de gadget ar fi parcă incompletă, cum ar fi să nu avem acces la informația online pentru o zi. Imaginați-vă o zi în care să nu intrați pe net, sau să nu căutați ceva în mediul online. Cum ar fi? Pentru mine groaznic, mai ales că îmi petrec destul de mult timp în mediul online, mai ales că sunt blogger

 De la cumpăturile online, până la căutarea de informații, socializare și nu în ultimul rând blogul meu, un laptop este partenerul de încredere pentru toate visele mele.


Munca mea de blogger nu ar mai exista dacă eu nu aș avea un laptop sau un calculator. Am încercat să postez de pe telefon și nu e același lucru ca atunci când lucrezi de pe laptop.

Nu îmi imaginez viața fără un laptop, iar dacă sunteți în căutarea unuia, vă invit pe site-ul pcmadd.com aici găsiți laptopuri la prețuri accesibile.





Un comentariu :

  1. Ehee, si eu as vrea un laptop. Momentan nu ne putem permite. Dar, poate in viitor....
    Categoric, cand faci aceasta munca de blogger, ai nevoie de un laptop

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...