vineri, 20 mai 2016

De la blogger la domeniu propriu si hosting

Când ești la început de drum, nu ai idee unde te poate duce acel drum. Cam așa a fost și cu blogul meu, la început a fost doar un jurnal online, fără prea mari pretenții pentru a fi citit, era o simplă manifestare a unor gânduri de cele mai multe ori haotice.
Acum, la peste 3 ani de blogging, mă pot lăuda cu un blog în care am investit multă muncă, gânduri și suflet. Am devenit fără să îmi propun un om care e citit de mulți oameni, aș îndrăzni să spun un beauty și fashion blogger, dar la început de drum. Chiar dacă au trecut 3 ani de zile, cred că mereu ai ceva de învățat, de îmbunătățit, de schimbat.

De aceea, de mult timp, pentru că blogul meu a crescut, mă bate gândul să renunț la platforma gratuită de blogger și să trec pe domeniul propriu. Am și o teamă în același timp, pentru că e nevoie de oameni profesioniști care să îți construiască domeniul propriu, dar ai nevoie și de hosting. De îndată ce ești pe domeniu, lunar ai nevoie de găzduire web. E ca și cum ai plăti internetul acasă, dar în acest caz o găzduire a blogului pe internet. Pe gazduireenterprise.ro am găsit hosting online cu prețuri de la 18 lei pe lună.

E foarte important să ai un hosting de calitate, pentru că în acest fel nu vei avea probleme tehnice, iar blogul tău va funcționa perfect. Pe domeniu propriu și cu un hosting de calitate, blogul tău va deveni mai cunoscut, căci odată ajuns pe domeniu lucrurile stau cu totul altfel.

Nu eram sigură dacă sunt pregătită pentru acest lucru, dar acum știu că a venit timpul să trec la alt nivel. Pentru că noi oamenii suntem destinați pentru a evolua, pentru a ne îmbunătăți mereu, de aceea și blogul meu are nevoie de o nouă față, iar alături de gazduireenterprise.ro voi avea cel mai bun prieten pentru un hosting de calitate.


Drumul unui blogger trebuie să fie ascendent, și să nu uităm că uneori mai avem nevoie de pauze pentru a ne regăsi. 
Logo Footer





5 comentarii :

  1. Pfui, de cand ma gandesc sa fac si eu pasul...Poate il faci tu si imi dai si mie curaj.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa bafta in continuare. Devii mai bun in viata si cu lucruri bune si cu cele mai puin bune. Important este sa nu cedezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes! Hmm, pentru mine ar fi cam mult :) . Dar tie ti-ar prinde biine!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...