miercuri, 4 mai 2016

Suport pentru cercei BornPrettyStore

Hristos a-nviat! Cu greu mă adun dintr-un concediu de vreo săptămână, dar trebuie să mă adun și să mă pun pe treabă. Proiectele mele pe plan blogosferic bat la ușă și după o pauză meritată, încep să întru în ritm.

Cred că fiecare femeie are o colecție impresionantă de bijuterii, niciodată nu avem prea multe sau prea puține. Pentru că și eu am destule bijuterii, și pentru că îmi plac cerceii lungi din tot felul de materiale, m-am gândit la un suport pentru cercei.



Este chiar mai frumos decât îmi imaginam, e din plastic destul de tare, și parțile superioare se rotesc, astfel încât puteți vedea cerceii fără să mutați suportul. Pe margini are găurele unde se pot așeza cerceii


Înălțimea aproximativă 18.5 cm. Mi-am dat seama cu această ocazie că am prea puține perechi de cercei :))


Pe BornPrettyStore găsiți multe bijuterii frumoase și ceea ce e și mai bine e faptul că transportul e gratuit, ceea ce e un mare plus având în vedere că e un site străin.

Nu uitați că puteți folosi codul ARUT10 pentru o reducere de 10% ori de câte ori faceți o comandă aici.

Use code ARUT10 for 10% discount everytime you buy jewerly from BornPrettyStore.



5 comentarii :

  1. foarte frumos suportul..am si eu unul pentru bijuterii de la Avon dar acesta este mult mai intersant....la cat mai multe bijuterii

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain suportul. Mie mi-ar trebui cel putin trei - poate mai multe, daca iau in calcul si cerceii mici si foarte mici, cu "filet". :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place este interesant si mai mult se si invarte ca sa le poti vedea pe toate ,acum gand pe mai multe perechi de cercei

    RăspundețiȘtergere
  4. Un suort de genul asta mi-ar trebui si mie. Am foarte multi cercei care stau aruncati peste tot. Nu vreau sa zic ce se intampla cand intra bebe in ei :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...